Congresos de la Federación de Pensionistas de CCOO | 29 marzo 2024.

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebra el seu 12è Congrés

El 12è Congrés tindrà lloc dijous, 8 d'abril a Barcelona

08/04/2021.
    12è Congrés

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebrarà demà dijous, 8 d'abril, el seu Congrés, amb el lema La força del compromís i de l’organització. El congrés tindrà lloc a la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona.

El Congrés, comptarà amb l’assistència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i començarà a partir de les 10 hores.

El congrés s’emmarca en el tercer nivell del procés congressual que es clourà amb el 12è Congrés de CCOO de Catalunya que tindrà lloc els dies 21, 22 i 23 de maig.

Aquest congrés presenta una novetat important des del punt de vista de la sostenibilitat ecològica. Les emissions de gasos amb efecte d'hivernacle seran compensades de manera certificada a partir de la regeneració d'una zona boscosa de Catalunya, malmesa per grans incendis forestals. Aquesta pràctica ambiental té l'objectiu de contribuir en la lluita contra el canvi climàtic i de transmetre aquesta necessitat al si dels centres de treball.