Congresos de la Federación de Pensionistas de CCOO | 29 marzo 2024.

Carlos Mella reelegido Secretario General de la Federación de Pensionistas e Xubilados de CCOO de Galicia

Pide que se investiguen las "macro residencias" de las personas mayores "por todo el sufrimiento causado y que se haga justicia"

22/04/2021.

El 10.º Congreso Nacional de la Federación de Jubilados y Jubilados de CCOO de Galicia reeligió como Secretario General a Carlos Mella Teijo, responsabilidad que ejerce desde 2012. Le acompaña en la Comisión Ejecutiva Lois Uxío Taboada Arribe, Xoán Carlos Aneiros Rico, Dolores Varela Muñoz, Francisco Cuba Couzo, Isabel Mouriño Armesto y Carmen Nores Maquieira.

Carlos Mella foi reelixido secretario xeral da Federación de Pensionistas e Xubilados de CCOO

Pide investigar a xestión nas «macrorresidencias» de maiores «por todo o sufrimento causado e por xustiza»

O 10.º Congreso Nacional da Federación de Pensionistas e Xubilados de CCOO de Galicia reelixiu a Carlos Mella Teijo como secretario xeral, responsabilidade que leva exercendo desde o ano 2012. Acompáñano na Comisión Executiva Lois Uxío Taboada Arribe, Xoán Carlos Aneiros Rico, Dolores Varela Muñoz, Francisco Cuba Couzo, Isabel Mouriño Armesto e Carmen Nores Maquieira.